Sunday, November 13, 2016

Wearing Vogue Designer patterns by Paco Peralta: V1526 (Jacket, shirt and pants) - A usar o conjunto V1526 do designer Paco Peralta para a Vogue

 Keep reading for more photos & outfit details / Continuem a ler para verem mais fotos e detalhes

EN: Hi dear readers and friends, today I'm so glad to be wearing these clothes that I've made using my friend Paco Peralta's Vogue Designer pattern V1526! I've been friends with Paco for so many years and I've learned so much from him, so this is my homage to his fabulous work as a designer for Vogue Patterns! I tried to be as true to his original clothes as I could, and the end result speaks for itself. Please check my sewing blog under the label 1526 (click here) for posts and reviews regarding these three garments, you won't be disappointed. Today, besides the outfit photos I took some close-up photos of the jacket as well so you can appreciate its wonderful details. Thank you all so much for reading, see you next time!

---

PT: Viva, queridos amigos e leitores, hoje estou muito contente por ter para vos mostrar este conjunto feto por mim com o molde V1526 do Paco Peralta para a Vogue Patterns nos Estado Unidos! Eu e o Paco mantemos uma amizade de longa data e através dele aprendi imenso e pude melhorar a forma como confeciono as minhas roupas; esta é a minha Homenagem ao meu Amigo, que fez um trabalho tremendo com os seus moldes de designer. Tentei ser tão fiel quanto possível ao modelo original deste molde e creio que as fotos falam por si mesmas. Podem consultar todos os posts publicados ( e os que ainda irão ser publicados) no meu blogue de costura, sob a etiqueta V1526 (clicar aqui). Hoje, além das minhas fotos a usar o conjunto ainda tentei mostrar alguns dos detalhes que fazem a jaqueta tão especial. Muito obrigada a todos por aparecerem, e até breve!









Jacket, shirt and pants are self-made; Mango boots, Mickael Kors watch, Cristian Lay earrings and matching red ring, CK golden ring, Lefties hat

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!