Sunday, April 24, 2016

Birthday girl wearing the Blue Steel set (all self-made)


EN: Hi guys, today is my Birthday (45! I can't believe it!) and in spite of having spent a hell of a week and most of my Birthday plans cancelled, I did manage to finish sewing my Birthday outfit :D. If you follow me on Couture et Tricot, you'll know that I've been working on this set of matching clothes. Click here for all the Blue Steel sewing related posts, if you're interested.
After a quick photo shoot (it was windy, as you can tell by my messy hair) it's time to let my family and guests in and blow out some candles! You all have a wonderful day!


Facebook / Bloglovin / Instagram
---
PT: Oi pessoal, hoje é o dia do meu Aniversário (45! Nem acredito!) e apesar de ter tido uma semana do pior, com grande parte dos meus planos de Aniversário cancelados, consegui terminar o conjunto Blue Steel a tempo de o estrear no dia dos meus anos. Quem me segue no Couture et Tricot sabe que tenho estado a trabalhar neste coordenado todo em azul. Cliquem aqui para acederem a todos os posts de costura relacionados com o Blue Steel.
Depois de uma sessão fotográfica muito à pressa (e com muito vento a estragar o penteado), está na hora de receber a minha família e convidados e soprar as velas! Tenham todos um ótimo dia!

Facebook / Bloglovin / Instagram




Self-made jacket, top and culottes; Zara sandals; Mickael Kors sunnies

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!