Wednesday, May 6, 2015

The 70’s style (flared jeans and self-made coat) – Ao estilo anos 70 (jeans à boca-de-sino e casaco feito por mim)

Hello everybody, today I bring you a 70's style outfit incorporating my recently made faux suede coat. I’m combining the coat with flared jeans, cobalt blue top and a beautiful flower print scarf in shades of blue; of course my watch and jewelry mach the blue color theme and what do you say of my new suede bag (a gift for Mother’s Day)? Also note the 70’s style hexagonal sunglasses, aren't they a hit? 

I haven’t been posting much lately (due to lack of time and other life's worries), but today was a good day; I loved my outfit and wearing the clothes that I make; I was cherished by my best friends and some of my worries are gone,… I couldn't have wished for a better day! 

Thank you all for popping by! 

Facebook / Bloglovin / Instagram 
--- 

Olá pessoal, hoje tenho para vos mostrar um conjunto inspirado nos anos 70, incorporando um casaco de imitação de camurça que fiz recentemente. Combinei o casaco com jeans à boca-de-sino, top azul-cobalto e um bonito lenço estampado em tons de azul; obviamente o meu relógio e bijutaria está a combinar com estes tons, e o que dizem da minha nova bolsa (a minha prenda do Dia da Mãe)? Notem também os óculos hexagonais bem ao estilo dos anos 70, não são o máximo?
Não tenho sido muito assídua no blogue ultimamente (devido a falta de tempo e preocupações), mas hoje foi um dia bom; adorei usar este conjunto, usar as roupas que faço; fui acarinhada por bons amigos e algumas preocupações deixaram de ser tão importantes,... Não podia ter desejado um dia melhor!

Obrigada por aparecerem por aqui!

Facebook / Bloglovin / Instagram 



(all photos by me)
(todas as fotos tiradas por mim)

No comments:

Post a Comment

Thank you for sharing your thoughts!
Obrigada por partilharem o que pensam!